STREET LOOK

                                                           
   #1 CZEŚĆ WSZYSTKIM 
Jestem Paweł od zawsze interesowałem się modą, lubię dobrze wyglądać oraz pokazywać siebie przez ubiór. Postanowiłem założyć bloga poświęconemu modzie, na którym będą znajdować się rzeczy z którymi będe chciał się z wami podzielić. Ten Blog nie będzie poświęcony tylko płci męskiej, znajdziecie już niebawem tu wiele damskich interesujących stylizacji. Posty związane z modą będą dodawane systematycznie co 2 tygodnie . 

#2 ULICZNY LOOK
Jako ,że jest to mój  pierwszy post chciałbym wam pokazać jedną z moich ulubionych stylizacji. 
Mam na sobie czarną długą koszulę w białą kratę , czarne węższe spodnie i czarne buty . 
Wydaje mi się że takie rozwiązanie będzie bardzo dobre na różnego typu okazje. Jak napisałem w tytule "ULICZNY LOOK" w takiej stylizacji spokojnie możesz wyjść na miasto , do szkoły , imprezę a nawet na spotkanie rodzinne bo to zestawienie jest dość eleganckie .
 W sumie przekonacie się sami, zapraszam.










Zapraszam na mojego snapchata: impawciopala
                        oraz na instagrama: impawciopala


Koszula-H&M
Spodnie-H&M
Worek-Adidas
Buty-Nike Air Force

Share this:

CONVERSATION

54 komentarze:

  1. czekam na więcej notek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to coś wysokie masz koleżanki ;)
      https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xft1/v/t1.0-9/11140395_776161745830568_3991330273440872284_n.jpg?oh=1d86b52bd86527b89b58d0db145b783f&oe=5746151A&__gda__=1461300368_2adc900dd595045e207837ac1abcc19a

      Usuń
    2. Wysokie,jak chcesz to zapraszam na mojego Facebook'a i podam namiary :)

      Usuń
    3. Nie chcę mieć prokuratora na karku za dzieci :) a 1,86 cm chyba sobie ustukasz jak włożysz szpileczki (;

      Usuń
    4. Muszę Ci powiedzieć,że naprawdę mam 1,86cm , a nie będe wysyłal zdjęcia człowiekowi,który piszę mi anonimowe komentarze. Pozdrawiam

      Usuń
  3. japierdole co za pedał lol

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham, trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na nowe notki! !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Żebyś się kurwa nie zesrał z tej mody.Nie za krótkie te spodnie kupiłeś?Przywrócić obowiązkowe wojsko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz wode w piwnicy, że takie krótkawe są te spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  9. JEJU ALE SUPER BLOG!!!1!! POLECAM WSZYSTKIM POSZUKUJĄCYM WŁASNEGO STYLU :---) PAWEŁ NA PEWNO PODSUNIE WAM WSPANIAŁE INSPIRACJE!! OBSERWUJCIE ABY BYĆ NA BIERZĄCO!

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurwa XDDDDDDDDDDD brak słów XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. radziłabym bez wulgaryzmów
      // #1fanka

      Usuń
  11. Gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
  12. polecam gorąco, chłopak zna się w temacie!! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne , a tak btw jestes gejem ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważam, że to co robisz jest ok. Żartowałem! Chujowe jak barszcz. Trochę krytyki się przyda. Wielu elementów brakuje, co sprawia, że to co piszesz nie przyciąga uwagi czytelników. Wpadnę niedługo i sprawdzę czy są jakieś postępy. Na chwilę obecną nudy. Pierwszy post powinien zachęcać czytelnika aby pozostał i czytał cie dalej! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Ci powiedzieć że troszkę komentarzy jest, więc najwyraźniej wzbudziłem kontrowersje i ludzie jakoś to oglądają. Ale chętnie dowiem się czego w swoim pierwszym poście nie uwzględniłem.

      Usuń
  15. Bardzo mi się spodobało :) Żart XD Zgnij tłusta szmato!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawaj Paweł :) , a hejterzy...BRAK SŁÓW.
    Przypominają mi się czasy aska,gdzie każdy cwel ANONIMOWO komentował Ciebie lub Twoje zachowanie w sposób wulgarny i bezpodstawny. Po sposobie w jakim napisany jest ten komentarz domyślam się, że nawet go nie zrozumieją, a jak będą próbować, to przynajmniej włączą myślenie, czyli niespotykaną u nich czynność :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem w szoku jak wiele osób wykorzystało możliwość Anonimowego komentowania postów. Hejty jak hejty mi nie przeszkadzają, bo jeszcze nie było żadnego uzasadnionego więc się tym nie przejmuje.Dziękuje za wsparcie :)

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. boze nic dodac nic ująć, zakochalam sie w tej koszuli masakra *.* obserwuje!

    zapraszam do siebie:
    http://versace0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dziękuje , staram sie przykładać dużą wagę do wyglądu i jakości zdjęć :)

      Usuń
  20. Uwielbiam taki tumblerowy styl zdjęć, świetny blog :)

    proszę o kliknięcie w baner
    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Poluję na taką koszulę juz długi czas i nigdzie jeszcze jej nie spotkałem!
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo długo jej szukałem i akurat się trafiła :) napewno zajrzę

      Usuń
  22. Super stylizacja :)
    Bardzo ładny wygląd bloga :)
    Powodzenia w blogowaniu ;)
    Zapowiada sie bardzo ciekawie i na pewno tak bedzie :)
    Obserwuję i liczę na rewanż bo przecież my początkujący musimy trzymać się razem :)
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    http://deviaree.blogspot.com/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wszystko dopasowałeś! Szkoda tylko, że zamiast wymyślić coś nowego to po prostu stworzyłeś kolejny tumblerowy styl, których jest dosłownie masa.

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę tutaj trochę hejtów. Uważam, że krytyka jest dobra, ponieważ pomaga zauważyć błędy i poprawić niedociągnięcia, ale coś takiego...
    Jeśli chodzi o stylizacje - bardzo ładna. Ta koszula... nosiłabym. Pozdrawiam serdecznie. wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna koszula ♥♥♥ wgl bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, nie przejmuj się hejtami *^kij wam w oko XD*
    Powodzenia w blogowaniu :)
    Zapraszam na mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post znalazlam Cię na avanteen ;)
    Zapraszam do mnie magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. No, no, pierwszy raz czytam bloga o modzie prowadzonego przez faceta... tak wiem, że jest ich dość sporo, ale zawsze omijam takie blogi, nie wiem czemu... stereotypy? hmmm cóż może coś w tym jest, ale też do końca nie jestem pewna. Mimo to muszę ci powiedzieć, że jestem pod wrażeniem, chyba przestanę omijać takie blogi i to dzięki tobie (nie za dużo cukru? haha) mniejsza o to. Blog mi się bardzo podoba, świetne zdjęcia, bardzo pozytywne nastawienie. Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny worek z adidasa, sama mam zamiar sobie taki kupić :)
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  30. 41 years old Accounting Assistant IV Jamal Nye, hailing from Terrace Bay enjoys watching movies like My Father the Hero and Painting. Took a trip to Church Village of Gammelstad and drives a Ferrari 340/375 MM Berlinetta 'Competizione'. znajdz tutaj

    OdpowiedzUsuń