#SUMMER LOOK

Cześć, jak mijają wam wakacje? 
Wreszcie nadszedł czas na wakacyjne przygody, niezapomniane imprezy, oraz wyczekiwane przez wszystkich krótkie spodenki! Mimo tego, że są wakacje znalazłem trochę czasu i przygotowałem dziś dla was wakacyjną, dosyć prostą stylizację. 
Koszulki Polo są bardzo na czasie, nie tylko dla mężczyzn ale także dla kobiet. Postawiłem dziś na jasnoróżową koszulkę marki Ralph Lauren, jestem po prostu w niej zakochany!
 Założyłem do tego szare spodenki, idealnie będą do tego pasować również jasne przetarte jeansy czy zwykłe czarne spodnie. Najważniejsze jest aby każdy z nas czuł się komfortowo bo to jednak najgorętsza pora roku, chociaż z tym teraz różnie :) Ostatnią moją zdobyczą są okulary, których nie mogłem nigdzie znaleźć, od dawna szukałem czegoś z imitacją drewna. Jednak ostatnio przechadzając się po sklepie wreszcie je znalazłem! Uważam, że białe buty jeszcze bardziej rozjaśniają tę całą stylizację, piszcie co sądzicie o tym wydaniu i jak wam się podoba! 










Koszulka: Ralph Lauren 
Spodenki: H&M
                                                                Buty: Adidas Superstar
                                                                    Okulary: H&M

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. muszę przyznać, że na pozór ''zwykłe ciuchy'' połączyłeś w genialną stylizację na lato. Fakt, jak pozujesz i prezentujesz się na zdjęciach jest profesjonalny. Oby tak dalej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie choć nie jestem fanką polówek :) Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń