RETRO STYLE/SHORT VIDEO


Cześć wszystkim, piszę do was po dłuższej przerwie.
 Duży napływ nauki i masę obowiązków nie pozwalają mi za bardzo na skupianiu się na czymś innym niż Biologia czy Chemia. No cóż... jednak znalazłem trochę czasu i postanowiłem coś przygotować! Kilka tygodni temu moja przyjaciółka urządziła przebieraną imprezę "osiemnastkową"  Moje przebranie natchnęło mnie lekko do zrobienia właśnie takiego zestawu. Kilka zdjęć z jubilatką znajdziecie poniżej :)
Parę dni przed imprezą urodzinową udałem się z mamą na giełdę staroci, własnie tam znalazłem moje wymarzone "VINTAGE" okulary. Już wcześniej chciałem zainwestować w taki dodatek, ale nie sądziłem że znajdę go właśnie tam !
Chciałem pokazać że bardzo elegancką stylizację można w śmieszny sposób przełamać łącząc długi czarny płaszcz(który pojawił się już na moim blogu) z czarną długą koszulką, czarnymi spodniami oraz z kolorowymi  różowo czerwonymi skarpetkami.
Chciałem pokazać że fajnie również może to wyglądać z kurtką jeansową.
 Nie chcę za bardzo przedłużać, więc ja lecę do nauki, a wam życzę miłego wieczoru :)
Na dole znajduję się też króciutki filmik, który mogliście zobaczyć na moim Instagramie, stay tuned.



Tutaj macie link do filimiku : FILMIK 
Płaszcz : Luis Copeland
Spodnie :H&M
Koszulka : H&M
Buty: Adidas Stan Smith


                                                Na wieczór polecam wam tą piosenkę :

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. OKURWIXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, podoba mi sie czarny płaszcz. Zapraszam do siebie! (: Miło mi będzie, jesli coś po sobie zostawisz. shiny-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne okulary i świetne zdjecia, naprawde!

    http://sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. XDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja. Kocham za piosenkę dodaną na końcu i te świetne okulary!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Very good retro article ^^ Thanks!

    OdpowiedzUsuń