WIOSENNY LOOK


Cześć wszystkim! Piszę do was po dłuższej przerwie, niestety nie miałem jak sporządzić 
notki -pogoda na to nie pozwalała. Więc przychodzę do was z dosyć wiosenną stylizacją.
Dzisiejszy LOOK jest dosyć stonowany, brązowa kurtka idealnie pasuje do białego T-shirtu i czarnych spodni. Muszę wam powiedzieć że bardzo długo polowałem na tą kurtkę! Jest naprawdę świetna! Po długim szukaniu znalazłem ją w Second Hand'dzie i kosztowała jedynie 3 zł . Jest ona marki Mark&Spencer .Idealnie pasuję także do stylizacji damskiej. Wydaje mi się że takie połączenie jakie wam przedstawiłem jest dobrym rozwiązaniem na wyjście ze znajomymi na miasto czy na jakieś spotkanie rodzinne, randkę. 
W sumie nie zabieram wam więcej czasu, zapraszam do oglądania!
Stay tuned.













Chciałbym was zachęcić do kupowania Avanteen, znajdziecie tam notkę o mnie .

Kurtka: Mark&Spencer
Spodnie: H&M
Worek: Adidas

Fot. Ala Zwierzchowska

Share this:

CONVERSATION

13 komentarze:

  1. Jesteś najlepszy! Uwielbiam czytać twojego bloga i oglądać stylizacje. Gratuluję również notki w Avanteen i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że z biegiem czasu staniesz się jednym z topowych polskich lub nawet zagranicznych blogerów bo twoje stylizacje są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje świetnej notki! Oby tak dalej, bardzo fajna stylizacja, kurteczka sztosik, a zdjęcia chyba jedne z lepszych jak do tej pory ;) Jeszcze raz gratki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje już za tydzień kolejna ciekawa stylizacja! Zapraszam :)

      Usuń
  5. Stylizacja jest świetna, zdecydowanie mi się podoba ! Spodnie wyglądają na prawdę dobrze + spodobał mi się worek z adidasa :D

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) a worek jest naprawdę świetny!

      Usuń
  6. Świetna stylizacja, uwielbiam tego typu kurtki i ten kolor... *_*
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny look! Podoba mi się strasznie to połączenie kolorów :) Ps. tę kurtkę ;)

    OdpowiedzUsuń